Last Post

LO ÚLTIMO

03 abril 2020

TOT ANIRÀ BÉ - JOAN DAUSÀ


Trec el cap per la finestra del vagó, veig algú que espera a l'estació amb un paper que dur el meu nom, pujo a un cotxe que té més anys que jo a la ràdio sona la cançó… Oh, Oh, Oh… I el cor em diu que Tot anirà bé i ara el món em diu que Tot anirà bé Uh, Uh, Uh… Quan cau el sol parem a una pensió, els queda lliure una habitació al costat, al costat del menjador. A mitjanit, de sobte sento un crit i algú que riu em fa sortir del llit, t'esperem, diu, al segon pis. Oh, Oh, Oh… I el cor em diu que Tot anirà bé I ara el món em diu que Tot anirà bé I el cor em diu que Tot anirà bé I ara el món em diu que Tot anirà bé Uh, Uh, Ah, Ah… I ara vint anys després, recordo aquell moment i ens veig a tots tan bé. Tornaria a agafar el tren, tornaria a aquell hotel per trobar-te entre la gent. I ara el cor em diu que Tot anirà bé I ara el món em diu que Tot anirà bé. I ara el cor em diu que Tot anirà bé I ara el món em diu que Tot anirà bé. Uh, Uh, Uh…

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Pueden dejar su comentario en este espacio:

Proteja a su familia del cáncer de piel

500 años de la muerte de Leonardo Da Vinci